Kvalitetstid!

Varje timma jag får vara i Hoting ser ja som ren kvalitetstid.. snacka om att man uppskattar de till 100% när man väl får vara här..
Att man bott här i 19 år och längtat härifrån känns väldigt långt bort just nu. Jag är lyckligast i världens som fått växa upp här, kommer alltid alltid alltid att se tillbaka på min barndom och uppväxt med världens största leende, de vet jag! <3

kom hit igår vid 20 tiden, då hoppade ja över till nästa bil och jag och mamma åkte till brattbäcken för att hämta tussan och får att hälsa på mormor, ingrid, sonja och KG.. de hade haft surströmmings kalas och de stank fortfarande skit när vi kom dit.. samtidigt är de på någotsätt mysigt också! :) Vi blev inte där allt för länge innan vi åkte hem och vi slötittade på tv en stund innan ja hoppade i säng för en god nattssömn!!
Vaknade åtta i morse, steg då upp och solade i 30 min, sen har ja hunnit äta frukost och tagit en promenad runt lojsenitt med Tussan.. nu tänkte ja hoppa in i duschen och sedan bege mig mot dorotea för att hälsa på småtrollen och therese och självklart farmor och farfra också! de här blir en fin dag!! :)
Hoppas ni får en lika fin fredag som ja kommer få!

PUSS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback