torka

Bloggtorka på hög nivå tror jag visst.. har egentligen ingenting att skriva nu heller men tänkte överraska er med nånting nytt! hoho!

Tänkte bjuda på en eller två bilder från helgen..
I Lördags gick mattias och Hanna på bal och vi va där, de va så fina så! :)



I söndags var vi till Hoting en sväng för att fira fasters ögonsten som fyllde 2 år.. tiden går så sjukt fort, känns som de va igår vi åkte till lycksele för att se skrutten för första gången.. helt galet!

 
Världens finaste tvååring! , storgrabben! <3



Stort och litet hjärta! <3


Annars då?  Precis för tillfället har ja precis slängt i mig min lunch som bestod av en shake från slanka... Efter alla onyttigheter nu ett tag här så håller ja på att detoxa mig själv och min verson av detox är att shaka och dricka tre gånger om dagen.. är inne på tredje dagen utan mat nu och de går ju strålande- även fast ja längtar efter dagen när ja får äta igen.. har inte bestämt mig om de blir på lördag eller måndag ännu, vi får se hur ja känner mig helt enkelt!
Ska snart springa iväg på jobbet för en kväll där, vilket känns riktigt trisst men de lär väl gå som allt annat! Längtar redan tills klockan är 2130 så ja får gå hem till världens finaste Daniel igen! <3

Träffade SandraSanne en sväng igår med och de va behövligt. bästabästa vän- tack för soffhänget! PUSS!

ne, de här går inte..
Hoppas ni har en fin dag! heeråå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback