fredag

Idag är de fredag och de skulle va min lediga dag denna vecka.. så blev det inte och jag hoppade in och jobbade extra mellan 7-12.. så nu har ja iaf slutat och hunnit med att ta en dusch, nu ska ja snart åka ut och fixa lite ärenden innan ja ska tillbaka på jobbet igen för p-möte.. BLÄÄÄÄ!
- Fredag ja.. alla är svinglada för att de är helg, alla får helg utom jag.. skit jobbhelger.. usch vad jag är hatisk mot dom.. och de tänker ja fortsätta va!
Men får se framemot nästa helg då ja är ledig, då vankas de utgång med b-rudarna och de kommer bli kööng, får se om man hittar till olles nu, va ju så sjuuuukt länge sen ja va ut.. herre guud.. tur att de börjar på att bli sommar nu så de blir nån ordning... Hoppas att fislisan elina kommer in med så vi får ha ett litet firade för hennes 21årsdag några dagar i förväg.. PALLRA DIG HIT PÅ FREDA!!!


Kanske får vi oss en tripp till sundsvall och ikea också.. ja hoppas! :D:D


Ikväll kommer bli en fin kväll, de vet ja.. om ni har tur så berättar ja mer nångång..
nu ska ja kila! ha en fin helg! herrååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback