sextioett

herregud, klockan är bara nio på morgonen, de är min lediga dag och jag har redan hunnit med en heldel..
Tog tillfället i akt idag och klev upp när finastes klocka ringde, han kilade iväg på jobbet och jag drog på mig varma kläder och gick ut på en morgonpromenad..
När ja kom hem tänkte ja gå och lägga mig igen, men hallå, vem försöker ja lura egentligen? istället Åt en bra frukost och sedan tog jag fram dammsugarne och skurmoppen.. det var välbehövligt och nu är de gjort.. så skönt! :) tog tag i diskberget också så nu är det tipptopp här hemma! :) mysigt!

Nu tänker ja dock lägga mig på sängen en stund och försöka blunda lite, senare idag ska ja ta mig ut på stan och fixa lite grann.. men väntar ett pass på gymmet då ja hoppas att martina ska köra skiten ur mig- de ser ja framemot! ;) nu ska ja bli stark! haha!

nedräkningen har börjat mot helg och BLÅSJÖFJÄLLET! åh, kärleek! <3


Jormrunt - 10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback