Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

De här var en lätt rubrik.. eller egentligen skulle ja ju kunna räkna upp en hel massa saker men nått som jag vill ha liiiite mer än allt annat just nu är ledighet.
Jag skulle gärna vara ledig en vecka nu, då skulle ja utan att tvekan packa en väska med myskläder, sätta mig i bilen och åka upp till blåsjöfjället.. äta godmat utomhus, sola i vårsolen, åka skoter och snowboard! Om någon vill ge mig det precis nu skulle det vara helt okej! :)

Jag får trösta mig med att jag vet att om två veckor har jag planerat in en tripp dit- och även om de bara kommer bli två dagar så kommer de bli helt underbart, JAG LÄNGTAR!
Och sen är det ju inte alltför länge till påsk- om inget annat drastiskt händer så ska ja dit då också, då har ja sökt semester så ja kommer hinna vara där 4 (!) hela dagar!

  

några bilder från påsk -09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback