Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

herre gud, vart tusan ska ja börja??
Jag har många drömmar och många mål, även många önskningar!

- En stor dröm jag har är att hinna med att resa en massa, uppleva och se en massa saker, efter de är min tanke att utbilda mig till någonting som är roligt och som jag kan leva gott och väl på.. Många säger att pengar inte gör en lycklig men de är bullshit, om man har det knapert och hela tiden måste tänka på ekonomin kan man aldrig va helt ut lycklig.. så är det bara.. och visst, det finns massor av saker som är viktigare än pengar.. absolut inte de ja säger men ja hoppas ni förstår hur ja menar.. 
- Ett av mina stora intressen är kost och träning- därför är min stora dröm att bli framgångsrik inom detta.. jag skulle vara lyckligast i värlen om jag fick jobba med människor som behöver stöd och hjälp med dessa saker, har funderat stakrt på att utbilda mig till PT och kostrådgivare eller dietist.. de är min dröm och jag hoppas att den någongång bli sann..
- En annan dröm och önskning jag har är att bilda familj såklart, de drömmer väl alla om?

Kort och enkelt kan ja väl kanske sammanfatta att de jag drömmer om är karriär, familj och en fin framtid.. När ja blir gammal vill jag aldrig, aldrig, aldrig sitta och tänka "tänk om" eller "varför gjorde jag inte det"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback