tiiid

Hann med allt ja ville igår utom naglarna ja skulle fixa på mig själv.. men de har ja istället gjort nu på förmiddagen idag så nu är jag i fas! :)
torsdag idag och jag jobbar kväll..12-21.30.. segt pass men de funkar.. i morn jobbar ja 7-12 och sen har jahelg, underbart!! :D

Dagen igår va helt okej... fick mycke tid för mig själv, vilket kanske inte är så kul- men ibland är de välbehövligt.. Jag donade på och grejjade, passade på att va i solen  är den tittade fram och avverkade min "to do list".. Efter middagen fick jag med mig Daniel och Bulla ut på en löptur och de va skönt.. andra nu efter magsjukan så nu är ja på G igen och de är ja glad för.. skönt!
Idag kommer ja inte hinna med nån löpning men har hunnit med en promenad i morse innan frukost så ja får känna mig nöjd med den ändårå!

Midsommar i morgon och efter många turer hit och dit så blir vi kvar i stan (eller brunflo) i morgon.. kommer kännas konstigt att inte fira den som vanligt, men traditioner ska väl brytas någon gång antar jag! Hoppas att deblir roligt i alla fall.. På lördan åker vi nog dock till hoting och träffar familjen lite.. fastershjärtat skriker efter mina småtroll också så ja hoppas på att hinna träffa dom med! 
Hur som helst så ska ja se till att få en fin helg, så de så! 

ne, nu ska ja ta  och göra mig i ordning för jobb, stoppa i mig lite lunch och börja bege mig mot stan! Ha en fin dag! <3


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback