Magsjukan from hell

ligger i sängen och tycker en gnutta synd om mig själv... vaknade igår med ett jäkla illamående men struntade i det och åkte på jobbet ändå, klockan tio gav ja upp och åkte hem till marieby. Kanske va de bästa ja gjort för sen ja kom hem har ja kräkts och annat omvartannat.. fy fan säger ja bara.. nu, ett dygn senare måste ja säga att ja mår 1000 gånger bättre och de är ja tacksam över..
Första gången i hela mittliv (som ja kan minnas) som ja drabbats av riktig magsjuka och glad är ja för de,.. hoppas dehär är sista också!
Förutom kräk och annat äckligt bestod hela dagen igår av sömn, vilket resulterade i att ja va hela säker på att ja inte skulle kunna sova en blund i natt men tji fick jag.. har sovit hela natten förutom när ja måstat upp och spytt.. Dock slutar de ju såklart med att nu, klockan är sju har ja redan varit vaken i två timmar och är hur pigg som helst.. vet inte riktigt hur ja ska fördriva den här dagen men de lär väl gå på nått vis.. vågar inte röra mig allt för långt från sängen iaf.. ska försöka he på nån film så kan ja ju döda nån timme där i alla fall..

Hoppas ni hade en bättre torsdag än jag, och hoppas ni får en fin fredag! :) heeje!


Kommentarer
Postat av: sara

Krya på dig hjärtat!!

2011-06-17 @ 08:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback