skräll

inte ens ett dygn har gått och jag är tillbaka! fighfive till mig själv där! :)

Just nu sitter jag och äter B & J's och de är jag värd, så de så.. bara för att jag har ont i halsen och har feber.. men minst lika mycke för att jag har världens saknar dag idag.. eller jagh är inne i en saknar period kan man säga.. mest av allt saknar jag min mormor- min finafina mormor! <3
sen saknar ja mamma och pappa, mina bröder och mina fina svägerskor, mina småtroll min finafina farmor och min finafina farfar! ÅH, ja känner att ja skulle behöva massor med tid hemma så ja hann få min dos av alla nära och kära.. men snart är det semester och då hoppas ja på att hinna umgås med dem, massvis!!!!!

Och inte nog med att jag får stå ut med att sakna alla dom, idag åkte min andra halva - UTAN MIG, för att spendera några dagar i dorotea hos andras, therese och barna- han ska agera rörmokare på sin semester och hjälpa dom i huset.. är en gnutta bitter för att ja blir kvar men eftersom ja känner mig (halvt) frisk idag så har ja bestämt mig för att jobba i morgon så ja blev hemma i stan ändå.. har hört att de ska va nyttigt att längta efter varann ibland. och tro mig, de kommer ja göra!!!
Men ja överlever, de gör ja alltid.. och kvällen kommer ja absolut att överleva då ja ska få spendera den med finaste tjejerna sofia och sandra. de kommer över på midda nu när ja har karlfritt så ska vi ha massa tjejsnack och mys, längtar! <3

ne, nu ska ja börja förbereda en del saker här, ha en fin dag vänner!! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback