pisk

herre gud, nu äre för dåligt!! när till å med pappa underar varför ja slutat skriva i bloggen är de en stor varningklocka som ringer.. han säger att de är de enda sättet att ha koll på vad ja sysslar med! :P haha!
 har lovat hit och dit att de ska bli skärpning med detta men den här gången menar ja verkligen de.. kanske inte lika som förut men absolut oftare än vad de varit nu på senaste tiden..

Jag och daniel har flyttat tillbaka till lugnvik nu och lämnat marieby, vilket känns både bra och dåligt..  Skönt att ha alla saker på ett ställe, skänt att ha en garderob, skönt att få va ensamma ibland och skänt att kunna ta cykeln på jobbet eller in till stan.. minder skönt att bo i en etta, att inte kunna slänga sig i bikini på gräsmattan, att inte kunna gå runt buan på morgonen, att inte kunna träna precis utanför husknuten... men men, tur att de bara är ett stenkasst dit så kommer nog spendera endel tid där ändå! :)

annars då?
Just nu är ja en trasa.. har haft feber och halsen vill döda mig nu i några dagar.. dock har ja känt mig en gnutta bättre idag så ja hoppas ja vaknar frisk i morgon.. dock så ska ja va hemma från jobbet i morgon med för att bli riktigt frisk.. kanske kan jobba på torsdag om jag har tur- de är även min sista dag innan semestern så de känns ju inte direkt helt fel.. sen ska ja va ledig i tre veckor och tro mig- JAG BEHÄVER DET! de ska bli så jävla jävla skönt!!

mina vänner- nu vet ni att ja lever och om ni har tur är ja tillbaka redan i morgon! PUSS! <3



tack för allt världens finaste! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback