fyrtiotre

Godmorgon!
Börjar åtta idag så passade på att ta morgonen i akt för ett pass på gymmet.. kom precis hem och har hunnit duscha.. nu ska ja sätta i mig ett ägg innan ja vandrar iväg för en dag fylld med jobb! Nu kommer ja känna mig duktig hela dagen och ja måste säga att morgonträning måste vara det finaste som finns! :)

Matchen igår? den slutade 3-2 till öhc grabbarna och jag vet inte om de va rättvist eller ej, båda lagen va rätt slöa och 2-2 eller 3-3 hade varit ett mer rättvist resultat..
Men de va en rätt rolig och spännande match ändå, dom gjorde sista hemmamatchen till en publikvänlig match som abslut va värd att se!
Rolig var också att anna och arre dök upp, otippat då anna inte är ett fan av hockey men de är tur att hon är ett fan av mig så hon offrade sig, right anna? ;)
- När hon träffade mig frågade hon " Alltså Emilinda, har du börjat driva en sportblogg eller?" och mitt svar blev "haha, neeee.. vadårå? "
MÄÄN, när ja tänker efter.. mitt liv handlar just nu typ bara om jobba, träna, äta rätt och sova.. däremellan försöker ja träffa mina fina vänner så mycke som möjligt också och heej vad ja är nöjd med livet! och uppe på allt de här hänger ja med i alla sport ja kan, och skriver om de är något ja tycker är värd att nämnas, så ja,  kanske de är en liten nördblogg ändå.. eller tanken slog mig iaf om att börja.. HAHA! nä, de här med seriöst bloggande är ingenting för mig! jag slår bort tanken igen! ;)

ne, nu ska ja börja vandra iväg.. sista dagen innan helg, och de här är inte vilken helg som helst för i morgon får östersund fiiiinfrämmande i form Av jossa, som ja längtar.. ska bli mysmysmys!! <3
Vi ska käka middag och hare bra i morgon kväll och på lörda morgon tar ja min lilla blå och kilar till hoting fram och tillbaka! kommer bli en stressig men bra helg, mums!

ha en fin torsdag, pusssdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback