semester = ohälsa

HERRE GUD, de märks att jag har haft semester.. och att ja verkligen inte har satt hälsan i första hand (fråga mig inte varför..) Fattar inte varöfr man gö så.. tror man att bara för att man har semester behöver man inte tänka alls eller? Även fast ja haft de så himla himla bra hela tiden så har ja även gått omkring med dåligt samvete när det slunkit ner alldes för många kakor och de har blivit alldes alldes alldes för få löprundor..
Ajja, va ut nu ikväll och nu fick ja verkligen sota för min lathet.. HAHA! finns inte så mycke annat än att ta tag i saken nu att göra, så de kommer ja göra. sådeså!

Även fats ja gruvar mig för att börja jobba igen så är de för hälsans skull kanske de bästa ändå, komma in i vardagen och rutiner igen! :)  ska bli en gnutta skönt ändå (intalar ja mig, haha)

ne, men nu ska ja ta vara på de sista dagarna av semestern och i morgon eftermiddag/kväll ska jag och några andra mystjejer till Sofia på middag.. hon tänker julämna Östersund för Umeå om en vecka.. måste säga att de känns trisst även fast ja är glad för hennes skull! :)
Fast ja vet ju att vi kommer ses ändå, inte lika ofta.. men ändå! :) De kommer bli bra!!




Nu ska ja ta och göra någon nytta, Kärleken är i brunflo och ska ut och fiska ikväll så ja är helt ensam och tror faktiskt ja ska ta mig tid med att göra lite tjejgrejjer och ta hand om mig själv, de behöver jag! ;)
Ha en bra kväll! <3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback