Ledig dag!

Onsdag och min lediga dag.. skänt med en mjukstart såhär efter semestern då man får lite mera ledigt efter bara 2 dagar! :)
Har haft en helskön dag utan stress och måsten idag.. måste lära mig att ha fler sånna här dagar- verkligen! :)

Vaknade vid 9 tiden i morse men tog mig tid att ligga kvar i sängen enda till halv elva.. då klev ja upp stoppade i mig lite föda och sedan tog ja bilen in till stan och solade.. vidare for ja på badet för en timmer träning! :) jäkligt skänt att komma igång igen:) när ja va klar där åkte ja hem, tog en dusch och sedan följde jag med min blivade kollega
Amanda till mitt jobb för att hon skulle träffa anki.. de gick bra och i slutat av månaden börjar hon! de kommer bli roligt!! :D
Åkte hem igen, donade på lite och sedan for jag och handade.. klockan fyra hämtade jag hjärtat på jobbet, dock åkte han rätt snabbt igen för att träna i brunflo men nu får fröken faktiskt vänja sig med de för de här är bara mjukstart på en lång hockeysäsong! :) inget negativt med de.. jag tror ja längtar lika mycke som han! Tänk att få kliva in i en ishall och sätta sig och titta på en riktigt spännande hockeymatch igen, kommer bli awesooooome! :D eller vad tycker du sandra sanne!? ;) hoho!

Ikväll har ja bara myst på.. lyssnat på musik, läst på min nya bok som ja köpte idag. de är patrik sjöbergs bok " det du inte såg" och det jag hunnit läsa hittills har varit bra så ja är förväntansfull! :) Har hunnit slänga ihop en kaka också, så nu väntar ja bara på att den ska bli kall så ska ja fixa de sista på den sen..
jag är rätt säker på att ja kommer ha en glad pojkvän ikväll när han kommer hem och ser mitt verk;)

shit vilket riktigt tråkigt inlägg dehär blev.. haha! men hade inte så mycke annat intressant att skriva så ni får nöjja er..
I morgon jobbar ja kväll, har nu 7 dagars jobb på raken framför mig då jag har tagit på mig att jobba i helgen då de ska vara min lediga helg.. men vad gör man inte? vet att ja kommer att måsta va ledig en heldel i höst då spännande saker är pågång så måste passa på att jobba in lite! :)

ne, hoppas ni har en trevlig kväll ! PUSS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback