sextiotre

Fredag igen gott folk och de allra flesta hoppar av lycka för att det snart är helg.. själv är jag just nu inne i världens ångest attack för jag går snart på en helg full med joooooobb. BLÄ!
Börjar 12 idag och slutar 21.30 sen jobbar ja 7-16 lörda, sönda och månda. SKJUT MIG!!!

Men men, ja får längta tills i morgon kväll då ja ska få ha mys/midda/tjejkväll med mina absolut finaste brudar!
De ska bli så trevligt och framför allt välbehövligt..  längtar! :)

Annars så längtar ja nu tills sommaren otroligt mycke, jag längtar efter lata sommardagar, varma kvällar, fanta och rosé, häng på nån mysig uteservering, shorts, bara fötter, bruna ben och allt som hör sommaren till! ge mig, helst igår!

Annars då? Kär och galet lycklig!  <3

Kommentarer
Postat av: emme

vars jobbar du? :9

2011-04-08 @ 15:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback