Dag 18 - Jag skiter i den här listan nu

Sorry, men nu är ja less på den där listan.. jag skiter i den helt enkelt!

Har ingen inspiration till att skriva här längre så de kommer nog bli rätt tråkigt här.. ska göra vad ja kan för att nångång ibland titta in och låta er veta om de händer något roligt! :)

Förresten kom ja på att ja glömt att svara till "emme" (vem de nu är?)
Jag jobbar ialla fall som undersköterska på hemtjänsten i Lugnvik i Östersund..
Lika glammaigt som de låter, men ja är nöjd att ja har jobb & får in pengar på kontot varje månad..
Försöker att komma på vad ja vill med livet och när ja gjort de ska ja sätta mig i skolbänken igen! :)

herrrrååå! 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

NEEEEEJ, fortsätt skriv så ja vet vars ja ha dej! <3

2011-04-14 @ 13:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback