Vart ska jag börja?

Fredagen var en helt otroligt behövlig dag! :)
Den började med att jag klev upp gjorde mig i ordning och åkte till torvalla.
Där väntade min livs första rikitga arbetsinterjuv och jag var sjukt nervös, när jag kom dit visste jag knappt vad det var för jobb jag hade sökt men hon som höll i intervjun var duktig och jag fick en grymt bra bild om jobbet. Dock föll det mig inte riktigt i smaken och till saken hörde att jag redan innan jag åkte fått ett erbjudande av min nuvarande chef om fast jobb så det låg och gnagde också! ;) Intervjun gick iaf bra och damen verkade gilla mig! :)
När jag gick därifrån var jag mycket klokare än vad ja var när ja kom men ångesten inför mitt val var fortfarande stor! dock så fick jag tills på måndag (idag) på mig att bestämma mig hur jag ville ha det, och det var just idag som jag hade möte med min nuvarande chef om hennes erbjudande! :) återkommer till de!!

När ja va klar i torvalla åkte jag hem och tog det lugn en stund tills Nina ringde, jag åkte ut på stan och träffade henne, vi fikade pratade och bara va.. så himla roligt att träffa henne! usch vad ja saknar mina OP tjejer! de är helt sjukt!
när vi drivit ungefär en timma hade Nina tid hos barnmorskan med sin tjockabebis mage så jag fick följa med och lyssna på lillens hjärta. OCH VILKEN HÄFTIG GREJ! jag blev varm i hela kroppen när ja hörde de små hjärtslagen och jag kan inte ens tänka mig hur det ska kännas för nina, shiit alltså! Det var verkligen super! :)
När vi var klara där så gick vi åt var sitt håll och jag sa åt henne att rappa på med att klämma ut den och sen höra av sig fort som tusan!:p
Sen kom sandra och vi hade myskväll, vi kikad epå bio och sedan hömtade vi med oss sofia så vi for hem till mig och tog det lugn, käkade glass och så! :) mysmysmys!

Lördagen jobbade jag lite grann och sedan for vi på ishallen där ÖHC spelade träningsmatch, dom vann:)
Efter det for vi hem och fixade och trixade oss för en spontan utgång och det var en helt okej kväll, dock blev ja sjukt less på krogen och åkte hem innan ett.. rååk jagm ja vet.. men ja va inte på humör! :p

Söndagen  vaknade jag hur pigg som helst så ja klev upp och tog en powerwalk innan jobbet! Så hejdå till sandra och sedan resten av kvällen spenderades på jobbet! :)

Måndag idag och jobb + möte med chefen! Vilket resulterade i en fast anställning på mitt jobb som jag jobbar på nu.. känns heeeelt otroligt skönt med säkerhet, jag har sagt och håller fortfarande fast vid att jag inte vill jobba i vården resten av mitt liv, men tills jag vet de är det så bra och såå skönt!  Såå, nu kan ja ta det lugnt, fundera på vad jag vill och samtidigt veta att jag har en säker inkomst varje månad. mumsmumsmums!
livet är bra dagar som denna!

OCH INTE NOG MED DET!
Fick sms av Nina i morse att hon hade blivit mamma till en pojke! SÅÅ, stoooooooooooooort grattis till er! jag är så glad för eran skull! PUSSS till er! <3

EFter jobbet åkte jag till faster ingrid och åt lunch med henne, sen pratade vi och kollad epå kort i några timmar innan jag åkte hem igen.. så nu sitter jag härm i träningskläder och är på väg ut och ska ta en prommis i det vackra vädret.. :) 

Sååå, hoppas ni haft en lika bra dag som mig mina vänner! 

tjaao! 





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback