tidig tordag morgon!

Nu sitter ja här, och skriver blogg av alla gejjer jag skulle kunna göra.. har lite tid över nu innan jag ska kila iväg till min andra lektion på miun och tänkte bara dela med mig av mitt bra humör idag!

Solen försöker faktiskt att tränga fram ute och höstluften är säkert lika härlig som vanligt!
I morgon är det fredag och jag är ledig, de gör inte saken sämra, bara ett kvällspass ikväll sen får ja vara ledig EN HEEL DAG! herre gud, vad har hänt? :O :P
Och jag vet redan nu att min lediga dag kommer bli såå bra,
Först ska ja iväg och träffa en intressant människa, mer om de får ni veta när ja vet lite mera själv! Sen ska jag träffa nina för en fika på stan och sen ska ja fälja med henne till barnmorskan och få lyssna på lillens hjärta, ÅH mitt hjärta kommer smäta och jag kommer själv vilja skaffa en liten genast.. HAHA, näärå än dröjjer de länge dit.. men de ska bli mys att Ninis får en lien så kan ja åka dit och snusa när ja blir bäbis sugen!
Tur att hon bor nära när Andreas, therese, Neo (och snart en liten till) bor så himla långt bort! :/
Inte nog med att ja ska få träffa Nina på fredag kommer även Sandra hit, vi ska gå på bio och mysa gärnet. Usssch vilken bra dag de kommer bli!

Ne, nu ska ja springa till bussen!

Hoppas ni får en bra dag! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback