slut

snart är den här dagen slut.. är en gnutta busig nu och sitter och skriver på arbetstid, men de är jag värd..
har verkligen varit en "allt i allo" idag, tror egentligen inte att ja behövs här just nu, men mamma och pappa är så snälla och låter mig tjäna lite pengar nu när ja ändå är hemma! :) snällisar! <3

Snart fredag och då bär de av upp till jorm med m och p OCH anna.. kommer bli grymt härligt! :)
Jag och annamarica ska ut på en tvådagars ridtur på fjället i helgen och jag håller verkligen tummarna för fiint väder! :)
Annars blire bra ändå!
Nu ska ja kila hem och klippa gräsmattan!
Ha en bra eftermidda å kväll vettja, ja ska försöka göra de bästa av situationen!


mitt finfina hem! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback