försent

Jobb, igen!
de är skönt att jobba med hjärnan när jag i mitt andra jobb mest "bara gör".
Man skulle ha haft två så här olika jobb jämt, de skulle vara det oplimala! :)

Humöret försöker jag hålla uppe, även fast det är svårt.. Tänk att nånting så jävla oviktigt (egentligen) kan få en att må så jävulskt dåligt. En stor fet klump infinner sig i min mage och jag hoppas för allt i världen att den inte hade tänk stanna allt för länge. jävla skitklump!

Tur att jag har världens bästa vänner, som lyssnar och försöker förstå sig på mina knäppa feelings ibland! jag älskar dom så himla mycket och är så tacksam över er ,precis varenda en, ni vet vilka ni är så tänker inte ge mig på att rada upp er!
så tacktacktacktack!

Jag vet att i slutet kommer de bli som det är menat.. de vet ja!

Igår va vi till dorotea och hälsade på andreas, therese och neo i deras nya hus.. de kommer bli så himla fint när de är färdiga me allt va de planerar!! ;)
Finisfamiljen de där är och snart har de en till liten hos sig, jag längtar efter den! I morgon går tiden ut men de verkar som bebis vill stanna en stund till! :p

ne, back to work!

hejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback