nittonde oktober

18/10 idag,
får två år sen va de här en hemsk dag! HEMSK!
Min finafina morfar har varit en ängel i två år idag och jag vet att han är himlens finaste!
sakanr han fortfarande lika mycke varje dag som går, meen jag vet att vi ses igen! <3





annars kom ja nyss hem från jobbet, nu sitter ja här i löparkläderna och ska precis ge mig ut, skönt ! :)
sen tänkte ja kila upp på lillänge och hoppas på att min jacka har kommit in nu, blir ju tokig annars!

återkommer senare!
förresten, sjuuuuukt roligt att så många läser min blogg, får man veta vilka ni är också elleeeeer?? ;)


Kommentarer
Postat av: sofiai

Postat av: sofiai

oj, jag läser din blogg ;)

2010-10-19 @ 16:16:35
URL: http://sofiaingebrigtsen.blogg.se/
Postat av: Bergman

Jag är här å snokar;)

2010-10-20 @ 07:28:26
Postat av: Malin

Jag läser din blogg! :D

2010-10-20 @ 11:54:02
Postat av: Marie

Fina Farfar - Älskad & saknad!



Jag läser oxå din blogg, kul att se vad mina "små"kusiner sysslar med :)

2010-10-20 @ 21:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback