lördag och slag i ansiktek

utgång igår och jag behöer inte orda så mycke om de,
finaste brudarna, kan aldrig bli fel!
dock blev ja som vanligt en gnutta less när vi väl kom in på stan så förfesten tog priset igår faktiskt, meen inte så konstigt för den va svårslagen! KULKULKUL!
blev rätt tidigt, tror jag va hemma kring halv två!  men kvällen får fins betyg av mig iaf! :)
Lördag idag och de har varit en låååååång dag. jobb 7-21 med timmar mellan 13-16, när klockan ringde ville ja dö, men ungkrigare som jag är intaar jag mig själv att jag klarar allt! ;)
På timmarna mitt i dagen tog jag en prommis på en timme och sedan gick ja hem och sov de nadra två timmarna.. det var kanske de skänaste jag gjort på länge!
Nu kom ja hem för typ 40 minuter sen och jag har stoppat i mig två ägg, nu ska ja nog gå och lägga mig för jag är så jävla trött!
Lägenheten ser ut som skit och de står 1 miljard tokflaskor i köket, men de får vänta tills i morgon, så de så!

Nu tänker jag med got samvete krypa ner under täcket! jobb väntar i mogrgon med, häärliga 7-21.30! ;)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback