härlig onsdag

träningen igår gick skit, men de va roligt ändå!!
När ja kämpat färdigt for ja och hälsade på min favvofavvofavvo sandrasanne och alla 20 mil blev mer än värda! :D <3


som vanlgt stor klockan på 06.07 i morse och jag va hur trött som helst när den ringde..
till och med Jag, som alltid varit en morgonmänniska, börjar känna av mörkret och tröttheten som den har med sig! shiit va de är jobbigt att kliva upp på morgonen när det är kolsvart ute!
meen ja tog mig upp och foroch jobbade i 5 timmar, slutade klockan 12 och då kilade ja hem, bytte och om fixade och sen in till stan för att möta upp annamarica för lunch! :) 
de blev en sallad på törners och den var god, fint sällskap också! :) 
När vi lunchat färdigt blev de lite(för mycke) shopping, men allt va behövligt! en ny ansiktskräm från rosen serien och lite nya hårprodukter! så nu känns de bra i "ta hand om mig själv hjärtat" men de känns mindre bra i "ekonomihjärtat" men va faasen, de är ju bara pengar som ja och sandra brukar säga! ;) Jag unnade mig det helt enkelt!

När ja kom hem svirade ja om till träningskläder och for ut på en löptur igen (de håller i sig) och även idag fick ja en fin tid och ja känner mig stolt, grunden finns kvar!! :)

Nu tänker ja hoppa in i duschen sen diska undan diskberget som befinner sig i diskhon just nu, sen ska jag baka lite tänkte ja! (!) :)





Kommentarer
Postat av: S

Lycka x 4? that's you? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback