4e oktober, !

idag är måndag, måndag den 4e oktober och jag känner på orden på tungan och kommer fram till att jag älskar det, jag älskar hösten! det är så fruktansvärt mysigt, det blir mörkt på kvällarna och man kan sitta inne under en filt med en kopp te till en bra film med gott samvete och bara mysa och må hur bra som helst!
Den här dagen har varit riktigt fin och välbehövlig faktiskt, det har varit min lediga (nästan) dag efter mördarjobbar helgen som jag har haft och jag har njutit av att ha varit ledig!
I morse låg jag i sängen så länge jag tyckte det var skönt, (jag är morgonmänniska och kliver gärna upp tidigt fast  jag är ledig) vid tio klev jag upp och lallade på lite.. gjorde inte så mycke vettigt men donade på lite och kollade på "efter tio", de är vardagslyx för mig.. strutta runt i pyjamas långt in på dagen och slö kolla på nånting ganska ointressant! :)
klockan 12 hade jag tvättid så jag sprang ner till tvättstugan och slängde i tvätten jag hade, medan ja väntade på att den skulle bli klar målade jag toa dörren så nu är den lika it och fin som de andra dörrarna! Egentligen hade ja tänkt strunta i att måla den eftersom den är trasig och måste bytas ut, men jag stod inte ut med synen att den va så gul när de andra va så fint.. så den fick sig en omgång tillslut trotts allt! ;)
resten av dagen har ja lyckas fördriva på någotvis och när tvätten va torr, vikt och inlagd på sin plats var det dax att åka på storsjöbadet och min vanliga badtid på måndager med min vän! :)
Åkte sedan hem och lagade mat tills eric kom hem från jobbet (som bor hos mig nu ett tag när han jobbar här). sen har ja kollat på haöv åtta hos mig och efter de har ja lagat massa matlådor till lillen efter som jag ska åka hem till hoting i typ ett dygn i morgon!
Kilar hem till mamma och pappa i morgon efter hockey träningen! Om ja ska va ärlig känns de riktigt jobbigt att åka till hoting då, men ja längtar ju såååå efter Neo och Tea så ja måste åka hem och träffa dom! sådeså!
börjar jobba 16 på onsdag så ja passar på!

Ne, nu har ni fått alldes för mycke ointressant information så nu ger jag mig, hoppas ni haft en bra dag!:)





två bilder från modeshowen förra veckan!
Min fina vän
AnnaMarica är modell på båda!

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: jaa :D de vill jag göra!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback