Tisdag

18 maj, alltså herre gud VART HAR TIDEN TAGIT VÄGEN???
Om resten av mitt liv ska gå lika fort som ja tycker de går nu så kommer jag snart vara död.. hur ska ja hinna med allt som ja vill göra? jag fattar faktiskt ingenting just nu..
Aja, men får väl försöka ta reda på tiden så gott man kan. MEEEN, de regnar ju fan bara hela tiden så man har ju int elust att göra nånting alls.. idag är min lediga dag den här veckan och jag har hunnit ut på stan en sväng och fixat lite ärenden. MEN nu sitter ja här igen och blir så deprimerad av vädret.. jävla bajsväder vad du ska förstöra min dag!
Skulle behöva städa också men de skiter ja i just nu! så de så!

Ne, nu måste ja ta och hitta på nånting som gör mig på bättre humör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback