Måndag

Måndag idag och en ny vecka.. en vecka som inleds med jobb.. usch nu är jag tätt i huvudet.. har jobbat så himla mycke och heela helgen.
Men i morgon är ja äntligen ledig förutom två timmar på badet, och de kan jag väl stå ut med! :p
Det ska i alla fall bli grymt skönt att sova tills jag vaknar i morgon.. mums!! :)
sen väntar tre dagars jobb innan jag är ledig helgen, och helgen ska bli fet med massa bra vänner och kalas! :)

Annars ska ja snart hoppa in i duschen å sen kila på jämtkraft och kolla på fotboll!!

På söndag kommer en gubbe och ska kolla på jobb i lägenheten, ska tapetsera om hela lägenheten + måla om alla dörras och skåpluckor.. längtar riktigt mycket.. hoppas de inte ska bli allt för dyrt så ja kan låta honom göra de. skulle vara otroligt lättsamt! :)

ne, nu ska ja njuta av att vara ledig ända till på onsdag klockan 7!
heeejs!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback