Måndag

Hej å hå.. de har hänt en del sen sist..
När ja kom hem till Östersund så bestämde jag mig fr att ta bilen till hoting ändå, skulle ju ändå vara ledig tills måndag kl 12 så ja skulle ju hinna träffa mor å far hela sändakväll iaf, och jag bestämde mig för att åka och gratta lillen i förväg eftersom ja hobbar nästa helg när han fyller sitt första år..
Så när ja kom till hoting så for jag och hälsade på mormor en sväng, senare kom sandra och emma till mig och vi kollade på film och mös hela kvällen, oerhört skönt och välbehövligt att få umgås med två av mina favoriter :) de där tjejerna är alldes föööör bra!
På sndag morgon klev vi upp, käkade frukost och chillade en stund.. sen for sandra hem till ström och jag kilade till tvåtjärn! :)
Va där hela eftermiddagen och åkte ja hem, eller ja skulle de men på hemvägen så for jag in till farmor och farfar och hälsade på, där hade jag turen att få middag. gott och mysigt ! :)
När vi sen efter middagen satt och tog det lugnt i solen ringde mamma och berättade att eric va påväg med ambuland till stan och underade om ja kunde åka in tidigare så att ja va där när han kom på akuten..
Och självklart slängde jag mig i bilen for in i Hoting och hämtade min väska och for till stan! 
Lillebror hade såklart varit för våghalsig på skotern, igen.. 
som tur va gick det hyfsat bra och det slutade med en komprimerad rygg och en jävligt stukad fot..
han hade en himla tur ä´ndå och jag är glad att han lever..
Han själv är mest glad över att han klarade backflipen, visst är jag stolt över homon över de också, men nu tycker ja seriöst att han får ta å lugna ner sig lite..
Nu har han bevisat att han är bra på det han gör!!!!

Natten har alltså spenderats på akuten så idag är ha en gnutta trött men de funkar! 

Nu ska ja kila iväg på maxi och handla hem lite grejjer till kylen så de finns nånting att äta. Sen iväg och jobba kväll, 12-21! kommer bli bra de! :) 

förresten så längtar ja ihjäl mig till sommaren just nu, och mest av allt längtar ja tills annis pch arre kommer hit flyttande.. livet kommer bli så mycke bättre när de bor 10 minuter från mig! :) hihi! 





PUSSS! <3
 

Kommentarer
Postat av: sara

jag vill också spendera sommaren med er:(...<3

2010-05-10 @ 18:27:33
Postat av: Emilinda

Och du anar inte sara hur mycke ja önskade att du va här och spenderade sommaren med oss, de skulle va perfa! :) du får fortsätta tjata på joel om en flytt mer norrut! ;) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback