Lördag

idag är de ingen vanlig dag.. för det är två mycket speciellt personer i mitt liv som fyller år idag! :)

Neo, Fasters hjärtisgrabb fyller sitt första år idag och de gör ont i hjärtat på mig att ja inte kan vara med på hans första kalas idag.. eftersom ja sitter 18 mil ifrån och jobbar hela helgen.. men ja va ju där förra helgen och grattade så jag får trösta mig själv med det! :)
Stort grattias till han!<3<3



Även de bästa av de bästa vänner man kan ha har sin stora dag idag.. dagen till ära fyller hon "jag får gå på systemet själv" idag, och de är en stoor dag vill ja lova.
Även för hennes skull suger de att jag jobbar just den här helgen, men vi tar igen de nästa helg! :)
GRATTIS ÄLSK! <3


Kommentarer
Postat av: mathilda

ja, han är grymt bra :D jag får rysningar VARJE gång jag lyssnar på han!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback