Tisdagsmorgon!

Vilket himla väder alltså!! :D
Jag och Sofia hade bestämt oss för att vi skulle gå ner på sjön och ta en prommis idag. Men arbetsnarkoman som hon är så skicka hon sms till mig i morse att hon var tvungen att jobba idag, på sin lediga dag!:p
Så ja klev upp och hoppade i kläder och skor å kilade ut på en prommenad i det fina vödret själv, eller ja hade gaga med mig i öronen, aldrig fel!
Ialla fall otroligt härligt och jag hade absolut ingen lust att gå in igen när ja hade gått rundan klart, såå himla härligt! Men idag har ja en del saker att göra så ja ska hoppa in i duschen och fixa mig och kila ut på stan en sväng!

I helgen ska familjen upp till Jorm, känner mig så fruktansvärt sugen på att följa med upp när de är sånt här fint väder, finns inget bättre än att vara där på vårvintern alltså..
Men de får bli en annan helg, för den här ska spenderas på helt andra sätt! ;)

ne, nu ska ja hoppa in i duschen!

hejhejh!

Kommentarer
Postat av: arbetsnarkomanen

Haha, sorry :( En annan daaag :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback