Onsdag

Underbara onsdag, just precis vad denna dag har varit..
I morse steg jag upp tidigt och gick ner till tvättstugan, tycker de är skönt att fåbort tvätten på morgonen så har man hela dagen till annat sen! :)
När ja slängt i första maskinen for ja in till stan och solade, de är så grymt skönt och nu börjar ja känna igen min hud igen.. den har börjat blivit alltför vit på senaste tiden..
men en eller två solningar till så äre grett sen! ;)
När ja kom hem tog ja reda på tvätten och sen gick ja upp och duschade och fixade lite..
Strax innan tolv gick ja ner och tog reda på det sista i tvättstugan å sen va de problemet ur världen! :)
Vid tolv for ja in till stan igen för att träffa nina! vi gick ner till badhusparken ocg satt oss dör på en gräslätt och bara njöt av det otroligt fina vädret.. så jävla underbart de va.. älskade mitt liv just precis då.. tänk vad vädret kan göra mycket!!
Sällskapet var också det bästa tänkbara, fy bubblan va det var roligt att träffa Nina.:D De är ju hemskt att vi har bott i samma stan i ett halvår snart och vi har knappt setts alls, stoooor skärpning på oss..
Hon var iaf jäääättefin med sin bebismage och jag är så glad för hennes skull (och fredriks såklart:p)

Sen har jag uträttat en massa ärenden och gjort en heldel nyttigheter så dagen har varit bra.. nu har jag landat i soffan och ska nog snart sätta igång en härlig tjejfilm och bara vara en stund!
jag förtjänar det! ;)

ha en bra kväll vänner!
heejs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback