Bitter

Godkväll.
Ligger i Soffan hemma och måste säga att jag har det riktigt bra. Slutade jobba halv tio och sen gick jag hem, kokade te, tände en massa ljus och satte på greys. faktiskt perfekt!
Ibland är det skänt med lugna lördagskvällar för sig själv, man liksom behöver det!!

Nu till rubriken:
Idag när jag var hemma på timmar skulle jag ta bilen ut på stan för att möta upp sandra och sedan kila och kolla på fotboll. När jag kom ut till min lilla ser jag att de är någon som har gjort världens fetaste repa (typ med en nyckel) efter heeela siden på den.. Alltså va? men kan ju bli geln för minder.. så jävla dåligt gjort.. Men nu äre som de är och jag hoppas de löser sig på bästa sätt och att min försäkring täcker!!
Hoppas det va värt de för den jävla idioten som gjorde det!  Blir så less men orkar inte lägga energi på de där nå mera!

Annars så va de trevligt att få träffa sandra en stund idag!Den tjejen är bra hon! mycketmycket bra!

Räknar ner daganra nu till sandhamn och min älskade emmis!  kommer bli grymtgrymtgrymt! MUMS!

Neee, nu har jag inte tid för de här längre.. Ni får ha en bra kväll mina fina vänner!
Godnatt om en stund! <3


Kommentarer
Postat av: Angelica

Nähä, fy fan vilken idiot som repat din bil!!! Shit vilka människor det finns :(

Skickar en kram från Skåne

2010-07-26 @ 10:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback