Funderare

Idag har varit en lite bättre dag.. som ja skrev tidigare så vågade jag mig ut i friskluften och jag tror de gjorde susen, jag mår faktiskt mycke bättre nu å ja gillare! :)
om exakt två dygn nu har just vårat plan lyft från arlanda och har tagit rikte mot krabi.. de gilla ja ännu mera, känns så himla overkligt, men det är verkligen sant!!!! åhhhhh! <3

Satt nu ock kikade tillbaka på mina gammla blogginlägg och de är verkligen roligt att man kan göra de.. läste om sommaren som verkligen har varit den bästa i mitt liv å ja får nästan tårar i ögonon, känns som en omöjlig uppgift att toppa denna sommar, helt ärligt!  men men.
I augusti hade ja även skrivit att ja längtade tills att få ta fram höstkläderna, HUR TÄNKTE JA EGENTLIGEN?  aja, ja antar att de förändras hela tiden.. Nu längtar ja till sommar igen, mer än allt.. eller påsk får gärna komma, men sen får de bli sommar på eviga momangen om ni frågar mej! sådeså!

har fått min lilla minimini dator idag också å ja älskar den.. Måste bara flytta över alla mina grejjer till den datorn nu så är den perfekt, åsså må ja få till msn.. de gå fasen inte, otecknisk som ja är fattar ja inte vad som är felet.. men de ska nog åtgärdas inom en snar framtid!




Grattis Till Sandra I som fyller 20 idag också! :)

hejhej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback