ett av två

Mina vänner.. jag hann knappt komma hem igår innan djungeltrumman hade avslöjjat för en av mina arbetsgivare här hemma att ja var hemma i veckan, hon ringde och frågade om ja kunde jobba måndag och tisdag i lövvik och självklart ställer jag upp när jag kan! :)
Så nu har ja jobbat hos pappa 06.30-11.30, är hemma på en liten lunch/rast nu och sen åker ja upp till lövvik där ja börjar 14. ska faktiskt bli kul. saknar ju gamlingarna där! dom är så häärliga! :D
Som sagt ska ja jobba där i morgpn också så då blire 7-14-30! kalas kalas!
Sen som det ser ut så blir det jobb på plasthuset resten av veckan.. fetfetfet! :p

Lyssnade på matchen på radion i morse och härligt att grabbarna vann, rikigt viktigt! :D

Ne, nu ska ja lägga mig i soffan en timma innan ja måste kila vidare!

hejhhejeheejehejeeh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback