Håller det på att vända nu?

Hallå gänget!
Livet är fruktansvärt bra, saker och ting har börjat vända och om jag har turen med mig så kommer det att bli förändringar i mitt liv snart, fiiiina förändringar!
stora eller mindra stora förändringar är bara frågan. det får jag veta snart och tills dess tänker jag inte skriva så mycke mer..
men jag lovar att hålla er uppdaterade, om ni är intresserade! :)

Helt plötsligt känner jag mig lugn, jag har haft sånn himla panik över att jag inte evt vad ja vill, men nu känns de som att ja fått mera tid så jag är nööjd, nöjd. nöjd!!

Jobbar som en galning gör jag också.. orkar inte ens tänka på hur många timmar jag har spenderat på jobbet denna månad men de kommer vara värt allting när lönen kommer sen! jag gillar att jobba, faaktiskt!

I morgon börjar jag skolan och jag har en lektion som är två timmar, sen tänkte ja träffa malin en sväng innan ja börjar jobba klockan 16, kommer bli en bra dag!
Dock kan ja behöva ett lycka till med tanke på matten! vi får se hur de går! känner mig inte alls peppad för att börjar plugga matte! BLÄ! 
Meeen men! :p

Snart äre fredag och då kommer världens bästa sannemo hit, då ska vi kolla på bio och mysa. mums. 
Jag räknar ner dagarna!! ;) 

ne, de här går inte.. gaddarna ska borstas och tösen ska hoppa i säng, godnatt!  <3




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback