Sista september

helt galet att det redan är sista september.. :O Men de är skönt.. ja längtar faktiskt lite till advent nu. de är så himla mysiiiiigt!!
I alla fall så går vi in i oktober i morgon och ja börjar gå på mitt schema, även fast ja bara har schema för en månad så tycker ja det är skönt! skönt att veta ett tag i förväg vilka dagar man ska jobba.. så man kan planera!
Även att ja tycker de alldes lagom med en månad, sen hoppas ja på att ja ska kunna ta mig bort från hoting. Jag vill flytta.
Jag vill ha ett jobb som ja älskar,..
men ja tar varje da som den kommer så vi får se..

Sitter iaf på jobbet nu och ikväll slutar ja 20, då ska ja hem å få träffa min favoritmänniska.. känns som de va en miljon år sen.. även fast när ja tänker efter så är de inte sålänge sen :P är iaf välbehövligt! så ja längtar faktiskt heeeeeem. fast tiden går så fort på de här stället så snart såå!

även att ja blir så less på mig själv ibland.. verkar som ja ha råkat radera mejlet där mitt å annas bokningsnummer till thailandsresan stod. ingen katastrof eftersom man kan ringa och få det skickat.. men så himla onödigt i alla fall..
förstår inte hur ja lyckas med allt :S Ajaa. som sagt.. ingen katastrof.


Saknar massor av mina flickor.


// E , <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback