Resumé av min sommar!

Här kommer en resumé av min sommar!

 Min sommar började med att ja tog studenten den 11/6-09.  De var många farväl kring den här tiden och hela världen vändes upp och ner. Man kan verkligen säga att det blev ett avslut. Både på ett och annat vis.Men när nånting avslutas börjar alltid något nytt. Och jag försöker att se tillbaka på studenten som någonting roligt och ljust. JAG SAKNAR VERKLIGEN MINA OP BRUDAR! <3
     

 Den 13/6 var det dans i Hoting och så vankades det självklart kalas!
     
 

Midsommar kom och då är det lika sant som att påven har lustig hatt att alla ska på logen. Det var kalas innan hos Wallins!!
           

Dagen efter midsommar Tog jag, Emma, Gustav och Ante en tripp till Junsele där det var nån slags tillställning. Jag måste säga att när ja ser tillbaka på sommaren så är det den här kvällen ja minns som ett enda stort skratt. Hade grymt kul. Och vi var sjukt bra på att planka. Eller?:O :P
Gustav och Ante köpte även denna kväll varsin galet snygg tröja ;)
Får inte till att ladda upp bilden sen denna kväll, men de va kul i alla fall! :D

 29e juni är en dag ja aldrig kommer att glömma. Chill dagen nr 1 me nåra av de bästa ja vet! 


Juli kom och alla vet att i början av juli är det Trav i Hoting.. En vecka då verkligen byn lever upp.
Den 4e var det hoting games och på kvällen dans!


        

Helgen efter var det dunder och där va vi såklart alla kvällarna, dunder slog mina förväntningar och det var en riktigt rolig helg med mina favvisar.
Tyvärr har ja inga bilder från dunder 09.

 

Ännu en vecka gick och när helgen kom vankades det åsele.
Första kvällen blev verkligen kaos och den andra med. Åsele var ett bottennapp i år måste ja säga. Men med rätt folk kan man aldrig ha tråkigt!
        

 

Nästa bravad var Yran. Jag låter bilderna tala för sig själv.. IAF lätt bästa på hela sommaren, och kanske bäst i hela mitt liv!
Månda, Emmah´s 20 årsdag och stråket!:
     

Torsdag, fanns inte så många bilder. men ja bjuder på dessa
  

Fredag:
     

Lördag:
           

 

Augusti kom och lammnatta, sommarens avslutning.
Vi firade Arvid som fyllde 20 med kräftor innan!
     

 

 

De här är bara en del av alla tokigheter som denna sommar har bjudit på och de här har nog varit den bästa sommaren i mitt liv. Tack alla ni som varit med och gjort den perfekt!!

Nu är hösten här och de har sin tjusning det med! Ja gillart! <3

 

// E , <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

de ser ut som en toppensommar :) Synd att vi inte umggåtts så mycket bara :( I miss yoooooou sooo! <3

Postat av: Anonym

åhh, super bra inlägg snyggo!

så jäkla bra sommar!!!

2009-09-28 @ 19:14:35
URL: http://eskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback