Vilken Morgon



Man blir på så himla bra humör av det här vädret.. idag känns det som om inga problem existerar längre. Och den känslan har ja väntat på länge! Att vakna av att solstrålarna kommer in genom fönstret kan verkligen göra saker och ting bra! Även att ja fick spendera kvällen igår med världens bästa bidrar nog till mitt humör denna morgon!
Igår när emma kom så var ja nere på ishellen och lekte lite på isen med grabbarna boberg och eric, de va rätt kul faktiskt.. När Emmis kom så snörade hon också på sig skrillorna och åkte lite, helkul! :)
När vi blev less så åkte vi hem och beställde lite grejjer från nelly.com. Så nu längtar ja tills de kommer å ja hoppas att de passar, är så lejjsamt om man måste skicka tillbaka.. men de blir braaa! När vi shoppat loss så tog vi det bara lugnt och pratade, alltid lika välbehövligt. Alla borde ha en varsinn emma skoglund, då skulle världen bli sååå mycke bättre!!

Om vi ska gå tillbaka till morgonen så har det vare lugn och bra.. när ja som sagt vaknade av att solen sken så kunde ja inte låta bli utan ja steg upp direkt och klädde på mig, tog med mig tussan och gick en promenad, tog även med med kameran i hopp om att kunna fota lite med hann ta tre bilder så hade ja slut på batteri, verkligen orutinerat, men men. Morgonpromenader är verkligen heeeelbra!
När ja kom hem så duschade jag och sen har jag varit på byn en sväng för att uträtta några små saker.. nu ska ja snart i väg till lövvik för en kväll på jobbet! :)

Snart är det helg också, och den här helgen är inte vilken helg som helst utan det är halloween och de betyder kalas! De ska bli kul och jag längtar! :)
Vad ska ni göra i helgen? :)

Ha en bra dag! ,     // E , <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback