Godmorgon

.. eller kanske är det god förmiddag, kalla det vad ni vill!
Morgonen har bestått av lugn. Klev upp när jag vaknade, klädde på mig joggingkläder och gick ut på en promenad i den härliga luften.
När ja kom hem igen tog ja en halvtimma i fusksolen och nu hamnade jag här, ska snart hoppa in i duschen och göra mig i ordning för en kväll bestående av jobb !
Håller även på att leta lägenheter och jobb för fullt, känner verkligen att ja vill flytta, ja behöver det. ja behöver komma bort från hoting. Jag verkligen älskar Hoting, det kommer alltid att vara hem för mig, men för att ja ska kunna uppskatta det måste jag få lite distans. Jaa, så är det nog. så ja hoppas verkligen på lite flyt och att de kan gå som ja vill, :) men vi får se!

Till något helt annat... Julkänslan han verkligen börjat infinna sej hos mej, julmusiken är ett faktum hemma nu och de är sååå mysigt. (ja vet att ja är tidigt ute, men ja är sån ;)  ) Men med julkänsla kommer också stress, alla julklappar ska ju inhandlas och ja gillar inte att vara ute i sista sekund så ja har börjat fundera på vad ja ska ge till alla och ska nog snart börja inhandla dem flesta julklapparna också!  Det är alltid lika skönt när det är gjort och när man känner sig nöjd med det man köpt. Jag älskar att ge bort saker, bara man kommer på det perfekta att ge! och det är ju det som är det svåra, så än har ja en stund att fundera men ja är på god väg iaf!

Ne, nu ska ja som sagt hoppa in i duschen så ni får ha en bra dag!




// E , <3

Kommentarer
Postat av: tina

sv:<<

Ja det är synd! :(

men OM du skulle dyka upp nån dag så är det bara att du hör av dig ;)

så kan vi dra ut Mathi också :D

2009-10-21 @ 19:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback