Förvirrad

Jag är en mycket förvirrad människa nu för tiden, ja bara jobbar och jobbar och har ingen koll på nånting längre.. Jag är nästan orolig över mig själv... Har faktiskt stannat upp och tänkt till, på senaste tiden har folk verkligen reflekterat över hur förvirrad jag är, hur stressad jag är och de säger åt mig att ta det lugnt? WHAT? vadå ta det lugnt? Jag tycker de enda jag gör är att ta de lugnt?! Men så kanske inte är fallet, enda fram tills nu har ja haft fast vikariat, har jobbat ca 85 % och när ja inte jobbat där har ja varit på plasthuset och jobbat. Och hockeyn tar upp tre av mina kvällar. och eftersom ja jobbar de flesta kvällar ja inte har täning så finns det inte så mycket tid kvar.. kanske verkligen är dax att varva ner? men ja är inte sån, ja blir galen av att sitta hemma, veerkligen!
Iaf som ja skrev tidigare är de inte fören nu ja själv märker vart allt är påväg.. har ständig magonta, kan det bero på att ja är stressad inför framtiden, att ja vill så mycke men har ingen aning om hur och när allt ska ske. Det finns ständigt i mina tankar att ja MÅSTE bort från hoting. Men varöfr har ja egentligen så brått? Ingen aning, men ja behäver komma bort, samtidigt måste ja ha ett jobb och allting är bara hur snurrigt som helst.. men hädanefter ska ja försöka att inte tänka så mycket och bara ta de som det kommer en stund.
Har iaf en två veckors semester som väntar på mig och det gör dagarna liiite lättare iaf, bara två månader kvar nu tills vi åker och jag hoppas kunna få ordning på min framtid när ja är där och bara får vaaaara, ska blir hur underbart som helst!
Men skitsamma, nu har ja fått skriva av mig lite om det också.

Annars vill ja bara slå ett slag för P3, de är fasen en grymt bra radiokanal som får tiden på jobbet med alla plastboxar att bara rusa iväg. Hur bra som helst, tackar gud för att de finns..
Dock skulle de kunna slopa kodjo i morgonpasset, han är så himla töntig att ja skäms.. men de andra är bra.. SÅ TAAAAAAAAAAACK FÖR DE IAF!

Idag har min dag bestätt av jobb, jobbade 7-4 på min lediga dag och sen har ja kikat på hockey.. de va smågrabbarna som spelade och dom är så gulliga som man smäller ju av. hihi!

Men nu ska ja nog lägga mig under täcket och kika på ett eller två (kanske 5-6:p) avsnitt av one tree hill, sen sova, måste vara en piggelin imorgon för då står det jobb på schemat såklart! :) Men snart helg, å då är ja nästan ledig, jobb endast lördag! :D


Dålig bild, men ni får den iaf. De här damerna förgyllde min halloween!
Linnea och Anna!


Godnatt om en stund! // E , <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback