Svar till angelica!

Hoppas nu att angelica är flitig och läser min blogg här så hon får svar på sina frågor;)

Hallojsa!
VA, har Gun-Britt startat café!!! Shit va kul! Men hur många timmar på sitt dygn har din mamma??? Hur ska hon hinnan med allt?? :-)
Fattar inte att jungeltrumman inte har nått hit ner..... Men nu blir jag jättenyfiken! Berätta mer. Vart är cafeet?
Jag hoppas att det gick bra på invigning.
Kram kram

Ja, de har hon, de är superkul och invigningen i helgen gick jätte bra. vi hade mycke gäster !:)
Cafét har vi öppnat i gamla blomaffären, så de ligger mitt i centrum- helt perfekt ! :)
Om du kommer upp någonting i sommar så får du komma å titta, och fika såklart! :D  Hoppas de är bra. KRAM till dej!!



Och annars så har alla mina tankar gått till Evelina och hennes familj sen i lördags.. Hoppas du gjorde ett rätt val, och att du kom till en bättre plats!
R.I.P


// E,

Kommentarer
Postat av: sara

vem är evelina och vad har hon gjort?

2009-06-02 @ 18:13:37
Postat av: Johanna

Usch de är så hemskt! hoppas hon har det bra där uppe.. <3

2009-06-03 @ 16:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback