ångest

ja, nu har ja ångest vill ja lova.. idag när ja va på stan så var de nåra som stod och pratade om telenor.. de va självklart en av dom som haffade mej och började surra.. de där med telenor lät ju rikugt bra så nu har ja bytt till telenor.. HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP, de är en fjantig sak att ha ångest över, emen jag har de.. de kommer inte bli nå dyrare än halebop, men varöfr bytta ja då för? varöfr inte bara ha kvar gamla hederliga halbop för?? åh, ja är dum.. men men, hoppas på att d eär bra nu då..
fick ju trots allt en helt ny mobil på köpet :p
nån som har eller vet om telenr är bra? säg de så till mej så ja inte behöver ha ångest, snälla!! HAHHAHA,,

aja, annars så är ja ledig ida å i morgon är min sista dag i östersund, skönt! ;)

// E , <3

Kommentarer
Postat av: vickis

hm,tyvärr har jag en tråkig nyhet men telenor funkar inte i Hoting. Jag och Niklas skaffade telenor kontantkort när vi åkte till kreta.. och det funkade på kreta, men inte hoting. Men du har alltid ångerrätt!

Postat av: sara almqvist

telenor funkar väl inte i hoting?.. det kör jag alltid med när folk kommer fram från telefonföretag! - nej jag kommer från en by där bara halebop o telia funkar:P

2009-02-06 @ 07:36:53
Postat av: bfalk

hejhej :) såg att du frågade om kriminologprogrammet, man ska ha godkänt i de 3 huvudämnena sen vet jag inte så mycket mer. du kan läsa på mittuniversitet's hemsida om de olika programmen. programmet finns bara i sthlm och sundsvall, vad jag vet.

lycka till! /bella

2009-02-23 @ 18:05:00
URL: http://bfaalk.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback