Ny dag

Torsdag den 27 augusti är de idag.. och när man lägger det i munnen känns de verkligen höst höst höst. tänk, snart september.. jag verkligen längtar nu tills man får bärja bulta på sig stickade koftor och sånt :)  Se vad man kan ändra sig. höstångesten är som bortblåst. :) Igår tog jag till och med  in rönnber och gjorde fint!
Min kväll i Brattbäcken var verkligen mysig. Det var mormor och jag, och några av morfars syskon och deras makar. De hade surströmmings "kalas" medan jag och mormor åt nypären och korv.. korv till barna! ;)
När korven var uppäten så åkte ja hem för att invänta mamma och pappa! De blev så himla glada när de kom hem till ett nystädat hus igår kväll så all möda med strädningen var värt det!!
Vi satt uppe och pratade och de berättade såklart om resan tills vi sedan gick och la oss.

Idag har jag inte hunnit med så mycket, fast ja har hunnit med att beställa en ny telefon, så de skulle va roligt om den hann komma tills i morgon! Det blev en sony ericsson W995 så nu hoppas ja verkligen att den är bra och att den håller i några år ;)




























Nu ska jag gå och göra i ordning en frukost innan ja ska ta en prommenad till jobbet! :)

// E, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback