Fredagsmys

Ida äre freda, och även fast min kväll kommer bestå av jobb fram till 21.15 så gilla jat!
Jag har hunnit vara ganska effektiv ida.. ja hade ställt klockan på nio, när den ringde så orkade ja verkligen inte kliva upp så ja stängde av och sov vidare. tio minuter senare ringde mamma och väckte mig igen. Då lyckades ja övertala mig själv att kliva upp även fast de va tugnt.
Ja tog de lugnt och vid tio åkte ja in på byn för att gå och handla till cafét , när de var gjort for ja hem och gjorde i ordning en omelett till brunch. När den hade fått vila ner mig i magen bytte ja om till löparoutfitten (? haha) och drog på mig skorna och tog en tur i skogen.. Lika skönt som vanligt när man väl kommer in efter ett pass!
Nu sitter ja här svettig och rätt äcklig måste ja säga, ska snart ta en halvtimmas sol och sen en kall jäkla dusch!
Senare väntar som sagt en kväll beståede av jobb!
OCH förresten, i natt halv ett är de drive in bio i Hoting. detta får ju inte missas! :)

Bjuder på den här bilden bara för att ja gillar den så mycket, Tog bilden på annamaricas
avslutingsshow i våras. vet tyvärr inte vad tjejen på bilden heter.











































LillAndreas fyller ju 18 år ida också, så grattis till dej och hoppas du har de bra på andra sidan de stora vattnat! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback