6/4

månda igen nu efter en härlig helg :) i fredags va ja på HIF´s årsmöte med middag och lite dans.. de va trevligt, inte så mycke folk, men de är härligt ändå, tacka vet ja hoting :)
Lörda va de dansgala i strömsund som stod på planeringen å ja är verkligen glad att ja for, de va otroligt roligt å de va tok mycke folk, tack alla som förgyllde min kväll/natt, jag hade roligast! :D
På söndan mådde men ju såklart som man förtjänade och ja låg på soffan hela dan.. :P
verkligen kort beskrivning om min helg  :) VSG!

I morgon är det den 7e april och de är dagen då ja ska tatuera mig, jag längtar! :D

HEJHEJ!!

Kommentarer
Postat av: Anna Marica

För min dator är trasig så när jag bloggar så bloggar jag från någon annans dator :(

Postat av: Anonym

Puss gumman, måste ses något nästa vecka :D

2009-04-06 @ 16:39:26
URL: http://josefineforsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback