December

ja, nu är vi inne i December, de känns helt sjuk, skönt alltså! ;)
I förrgår fyllde farmor 70 år, så himla stort grattis till henne, Puss på dej! <3<3
Annars var den rätt bra, spinningen var lika rolig som vanligt, ja älskar de- verkligen, på torsdag blir det ett pass igen ! :) 60 minuter denna gång! jag längtar!!

Tillbaka till de här med att vi är inne i december, - JAG HAR KÖPT EN ENDA JULKLAPP, hjälp, ja måste ta tag i de här, ska försöka ta mej in till stan kanske på freda å sen nån annan da, kanske nästa vecka, då förhoppningsvis inte malin jobbar så hon kan hänka på !!! så då ska ja väl få nåra bortgjorda iaf!! så ja hoppas verkligen de går för sej att ja kan åka dit på freda, annars vette tusan hur ja ska hinna, varje jäkla helg är ju full av dömning, och om de inte är de så är de annat. I helgen är ja ledig från dömningen på lördan men då ska ja å min kära moster baka tunnbröd, men de är mys så de ska bli roligt !   

Ne, nu ska ja rappa på mattias så han kan göra kväll från snickeriet han håller på med här på Jobbet så vi kan åka hem å mysipysa iställe!

Heej , <3 / Emilinda

Kommentarer
Postat av: emma

jag har inte heller köpt några klappar än!!!! bara en, men den ha ja beställt så den har inte kommit än!!! SÅ den räknas inte:P

Postat av: Anna Marica

Jaa, det kan vi göra. Det vore så roligt. VI måste ha lite systertid nu snart :) Puss

2008-12-04 @ 21:37:20
URL: http://annamarica.blogg.se/
Postat av: Madde

Heej :) Allt är tokbra med mig! Hur mår du? Ja, Maj-Britt är hur häftig och mysig som helst! :) Kram kram på dig sötis

2008-12-11 @ 22:56:40
URL: http://maddeborg.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag åker den 16 januari! :) Jag jobbar bara en vecka till sen är jag ledig tills vi far! tjoho! Det ska bli så spännande! Puss

2008-12-12 @ 08:20:17
URL: http://maddeborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback