Jobb

ja, nu sitte rman på jobbet, igen.. känns som att de är bara när ja är här som ja tar mig tid att skriva här.
de är så lugnt på kvällarna så man får ju försöka fördriva tiden genom att sitta här lite grann! :)
Men de här är iaf min sista fredag och sen jobbar ja bara lörda å sönda.. sen är ja ledig nästa vecka fram tills skolan börjar.. de ska bli sköönt :)
På månda ha ja iaf planarat in en tripp till sundsvall med mina små pluttar Sofia och Elina. de kommer bli första gången ja träffar sofia sen skolan slutade typ, de är HEMSKT! men de blir väl så när man jobbar på olika håll och är aldrig ledig eller hemma samtidigt.. usch är de såhär de kommer bli när man har tagit studenten och alla far åt varsina håll? Tanken är lite skrämmande faktiskt.. aja, de får ja ta tag i då, de är ju trots allt nästan ett år kvar. jag får ta tag i dom problemen då iställe.. nu ska ja se framemot mitt sista år :D
Annars blir helgen väldigt lugn, som ni kanske förstår eftersom ja jobbar hela helgen..kväll badå idag och i morgon dessutom.. bläblä..
men men , nu ska ja gå å göra någe för pengarna :P

heej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback