DenÅttondeAugustiTvåtusenåtta



Idag är det ingen rolig dag, de är en dag som man länge gruvat sej inför. men nu är den snart egenom och de är skönt att man har fått säga hejdå, nu hoppas ja att de är som du hade tänkt dej på andra sidan och att du får frid. SOV GOTT Benny-Tänker på dej å dina anhöriga! <3 Jossa, fredde och Martina, extra på er! <3


Gick in på Hjalmars hemsida och blev glatt överraskad, schemana har kommit in, och de såg helt okej ut tycker jag, Kommer bara ha en lektion på fredagar, de är väl de ända som känns jobbigt, att man kommer att måsta åka dit varje freda för en lektion lixom.. men de ska nog gå de med!
Såg även att vi har praktik precis som förra året. vecka 39,40,41 & 42.. vi går alltså bara 3 veckor skola sen 4 veckors praktik, kommer bli super de.. + att när vi kommer tillbaka från praktiken går vi bara 1 vecka och sen åker ja till THAILAND! Me like! Såg att vi även har praktik vecka 5,6,7 & 8. spännande.. undra vart vi ska vara då :) de här kommer iaf att bli ett år fyllt av massa roligheter och jag ska ta vara på varje stund tillsammans med min Braaaiga klass!  Detta gjorde faktiskt att min dag blev liite bättre iaf! 

Heej , <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback