24/10 -

jahapp, nu sitter ja här igen.. å inte ett enda matte tal är räknat, och inte ett enda ord är skrivet på min praktikrapport.. men men, de är ju en dag i morgon åxå, antar att mamma kommer att hålla mej hemma då med.. jag har faktiskt vare lite duktig idag och städat mitt rum iaf, så ja har inte bara latat mej...

Nu är klockan snart halv fem, så ja tycker att min käre mor borde komma hem vilken sekund som helst å laga någon god mat till mej.. jag är hungrig. :p
Annras ska ja nog inte göra någonting ikväll. Mattias kommer hit så han ska nog allt få passa upp mej nu när ja är sjuk, sen ska vi såklart kolla på bonde söker fru!  :) HOHO!

 Ha en trevlig kväll, helst mina OP-brudar. dom har nog tokskoj redan nu, önskar att ja också kunde vara där, bajs halsfluss!! ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback