Hemma bäst!

Borta bra men hemma bäst, den som kom på det uttrycket måste ha varit en klok människa- för de stämmer verkligen! :)
Är hemma i ösd nu igen efter några fina dagar i stockholm hos min emmis, ! <3
Mitt verkliga skäl till stockholmsresan gick superbra så nu måste ja bara stå ut en stund till så blir en dröm till verkligenhet.. åh vad bra de kommer bli! :D
Iaf så har jag och emma myst på stan, powerwalkat, käkat tapas, druckit vin och nån enstaka drink.. riktig kvalitetstid med andra ord. Roligt att komma ner till huvudstaden ibland.. man bli ju käääär- kär i stan, kär i tempot, kär i att man är anonym överallt.. men som sagt, att komma hem sen efter några dagar tar allt. älskade jämtland!!!

I skrivandes stund sitter jag svettig och äcklig efter ett riktigt löppass på gymmet nu på morgonen, alltid lika härligt.. ska snart hoppa in i duschen och senare ska ja möta upp Sara och sandra på stan för en lunchdejt! Mysigt.. sen ska ja vidare till Brunflo och vårt nya hem (ja, jag och Daniel ska flytta till Brunflo, de flesta tycker ja är helt störd men de känns supersuper bra, lantis som ja är! ;)  för att måla tak och riva ut lite golv.. kommer bli så fint t vår 2a när allt är klart!:D

Ne, nu ska ja hoppa in i duschen noch fixa till mig för min dejt, ha en bra fredag! PUSS! <3



FÖRRESTEN, blev ju överlycklig när blogg.se äntligen fixat en app till mobilen.. jag laddade hem den och den verkar fungera bra enda tills ja ska publicera inlägget- då fungerar det inte..,kan nån berätta vad ja gör för feeeeel? tackpåförhand! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback