Välkommen till....

.... KAOS!
herre gud, ska börja med att säga att ag lever.. dock har ja ej till med denna blogg just nu när mitt liv är just, kaos..
Jag försöker med att få ihop jobb, träning, renovering och flytt på en och samma gång.. kan berätta för er att de är jäävligt svårt- mitt uppe i allt gick jag och blev DUNDER förkyld också och nu två veckor efter de bröt ut är ja fortfarande inte bra.. (kan kanske ha att göra med att ja inte hinner vila) såå, ja kan ju berätta att träningen har uteblivit typ helt sista veckan vilket inte känns bra i hjärtat men idag efter jobbet ska ja på gymmet och testa om kroppen klarar av det! så håll era tummar tack!

Annars då? En månad kvar på min anställning på jobbet, är SNART påväg att flytta definitivt nu- hoppas på att kunna tapetsera det sista rummet i helgen sen så äre bara att ta med sängen så är ja brunflobo! ;) Just nu lever vi i en lägenhet som endaste har en säng, en tv, en soffa och ett matbord.. VÄÄÄLDANS mysigt har vi det, inte! håller på att bli tokig men ja får stå ut en stund till..
vet att de kommer bli bästa i världen när vi väl kommit in ordentligt- och den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge.. right? ;)

ne, nu vet ni iaf att ja lever.. hoppas på en bättre uppdatering hädanefter!

Ha en bra måndag! PUSS! <3


Kommentarer
Postat av: Vendela

Hejsan,

kul att du ska flytta! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot.

Maila mig på
[email protected] så berättar jag mer!

/Vendela

2011-11-04 @ 17:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback