välkommen fredag!

Fredagen välkomnas med öppna armar, ledig helg ligger framför mig och ikväll ska tre matcher på linjen avverkas.. inget fredagsmys med andra ord och just nu längtar jag fruktansvärt mycke tills vi har flyttat in ordentligt i brunflo så jag och mitt hjärta kan få lite tid för varandra igen.. just nu ses vi endast när vi ska sova och innan jobbet på mornarna! Uschuschusch!
 I morgon vankas de som sagt utgång med tjejerna så och de ser ja framemot! :)

vad ska ni göra i helgen?

// E <3


Kommentarer
Postat av: Sofiai

Jsg ska plugga och jobba men hade hellre gått ut med er!!!!!:( <3

Postat av: Sofie.

mjo, det beror väl lite på hur man definierar grannar :P våran tomt ligger mitt i stugbyn, alldeles nedanför svanen :)

2011-11-04 @ 21:56:20
URL: http://carlssonsofie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback